joi, 26 august 2010

Declaratie Dan Diaconescu inaintea intrari la DNA (26 august)

"Dosarul de santaj privind fabrica de bere este o aberatie cumplita, nici macar nu este o sesizare a cuiva, este o auto sesizare din presa DNA-ului. Probabil ca ei intra pe Google si pe Youtube si de acolo se inspira in fabricarea dosarelor. Eu eram deja invinuit acum 3 zile, dar perchezitia la Ursus, in care se incerca sa mi se gaseasca probe, se facea ulterior. Intai sunt invinuit, arestat si pe urma mi se cauta probe. Toata lumea se distreaza pe bani poporului. E clar ca este o actiune politica impotriva mea, pentru a nu ajunge niciodata presedinte. Probabil o sa intru acum liber in aceasta cladire  si o sa mai ies doar dupa noaptea alegerilor la presedintie, in 2014, sau cand vor fi ele, speram mai devreme. E clar ca este o actiune a celor de sus, nu se mai indoieste nimeni ca ar fi o facatura sau ca Basescu ar fi in spatele meu, ca m-ar ajuta.

Niciun comentariu: