joi, 16 septembrie 2010

Dezvaluirile lui Sorin Ovidiu Vantu despre Traian Basescu

"Ar fi fost suficient ca procurorul sa-mi ceara sa-i pun la dispozitie documentele care sa confirme disertatia procurorului de sedinta. Cifrele, da. Cheia insa este falsa. In maximum 6 minute am sa va spun de ce sunt aici si cat voi sta aici. Este o problema strict politica, este pacat ca atatea institutii sustin chefurile unui personaj.
In 2007, la referendum, Traian Basescu a venit la mine sa-l sustin. Eu i-am spus ca sunt de acord, si am stabilit impreuna cu el anumite criterii in baza carora il sustin, bazate pe progresul si modernizarea Romaniei. Dupa aceea, emisari ai lui au venit sa-mi ceara o parte a trustului media. Evident, ca am refuzat. Incep amenintarile, eu refuz in continuare. Am fost amenintat ca voi fi tocat financiar, am refuzat. Am fost amenintat ca voi avea probleme, am refuzat... Ulterior, a venit un control de opt luni la Realitatea TV, pentru ca in final totul sa culmineze cu arestarea mea. Basescu face totul prin SRI, si va explic cum. Basescu recruteaza procurori si oameni din presa, iar modul de operare este unul foarte simplu: SRI face interceptarile si sesizeaza procurorii cu note informative, procurorii fac dosare care apoi sunt date pe mana jurnalistilor, care au datoria de a-l desfigura pe adversar. 140 de oameni din SRI m-au monitorizat, iar in ultima perioada doar 40; s-a inchiriat chiar si o frecventa pe satelit pentru inregistrarea microfonului de la telefonul meu.
  Pentru dumneavoastra, Popa este un condamnat periculos, pentru mine este un prieten. Octavian Turcan a fost incatusat pentru un transfer, dar procurorul stie ce anume a facut obiectul acelui transfer? Stie daca nu cumva a fost o tranzactie comerciala?"

Niciun comentariu: