joi, 9 septembrie 2010

Stenograma 2: Discutie telefonica intre Sorin Ovidiu Vantu si Popa Nicolae

Popa Nicolae :- Alo?
Sorin Ovidiu Vântu:- Salut.
Popa Nicolae- Salut.
Sorin Ovidiu Vântu :- Scuză-mă tati... Sunt locuri, ti-am spus, de unde nu pot vorbi din diverse considerente.
Popa Nicolae:- Da mi se pare normal, nu trebuie să te scuzi.
Sorin Ovidiu Vântu :- Da, golănaş mic. Spune, bătrâne.
Popa Nicolae: - Da... Păi, Sorin, în primul rând am aflat cum îl cheamă pe ăla,care acuma se duce pe la ai mei, a fost deja de două ori...
Sorin Ovidiu Vântu :- Da... Cum îl cheamă?
Popa Nicolae:- COSTEA.
Sorin Ovidiu Vântu :- Da...
Popa Nicolae: - Am si un nr. de telefon care la lasat el la ai mei, ca sa il de-a lu frati-miu, sa-l sune frati-miu, dar frati-miu nu vrea sa-l sune.  Mi se pare normal.
Sorin Ovidiu Vântu :- Am înţeles. OK, să-mi dai un SMS cu numele şi cu telefonul lui.
Popa Nicolae:- OK, OK. Măcar am aflat de el. Ţi-am zis, a fost deja de două
ori... Nu ştiu, e de capul lui... habar nu am.
Sorin Ovidiu Vântu :- Da... Deci să-mi dai un SMS cu telefonul... şi locul de unde este.
Popa Nicolae:- Asta nu ştiu exact. Ţi-am zis, e subcomisar la Poliţia Capitalei. Să-l f.. în gură.
Sorin Ovidiu Vântu :- Păi da, dacă e la Capitală... Eşti sigur că e de la Capitală?
Popa Nicolae:- Ba da... Deci asta ştiu... Numai atâta ştiu. Numai numele şi
numărul ăsta de telefon.
Sorin Ovidiu Vântu :- OK. Mi-l dai pe...
Popa Nicolae:- Îţi dau SMS.
Sorin Ovidiu Vântu :- ... pe SMS, da.
Popa Nicolae:- Zi-mi şi mie de fii-mea. Ştii ceva, cum este?
Sorin Ovidiu Vântu :- Bătrânelule, ţi-am mai spus. E doar pe iarbă, nu e pe altceva...
Popa Nicolae:- Îhî...
Sorin Ovidiu Vântu :- Anturajul este prost, GIGELU cu care este combinată nu are prea mare afecţiune pentru ea, e o prietenă de-a lui printre multe altele. GIGELU are 31 de ani... ăăă... soluţia pe care o recomand văzând despre ce... şi o tapează de bani. Soluţia pe care... Ăla nu lucrează nicăieri. Soluţia pe care o am vizajez eu, prietene, este să nu-i mai dai nici 5 bani. De ce-ţi sugerez soluţia asta? Exact aceeaşi problemă am avut-o eu cu IOANA şi exact asta este soluţia pe care am mers. Nu i-am mai dat 5 bani. Şi după o perioadă de ură, revoltă şi furie, şi-a revenit şi totul este OK. Şi era tot la vârsta asta.
Popa Nicolae:- Am înţeles.
Sorin Ovidiu Vântu :- De aceea, taie-i orice sursă de finanţare. Sugerez să-i ducă maică-sa mâncare, strict de mâncare, şi să-i lase bani foarte, foarte puţini, cât să aibă pentru ţigări. Deci nu-i mai da bani. Marea
problemă a fiică-tii, s-a obişnuit cu bani mulţi, toacă bani mulţi, a ajuns să-şi plătească propria ei curte, şi de aici tot derapajul. Nedându-i bani,
o obligi să se angajeze, cum s-a angajat fiică-mea la LONDRA. Că nu i-am mai dat eu bani, şi s-a angajat. Şi-a găsit un serviciu şi a început să muncească. Când a început să muncească şi să câştige banii ei,
brusc a devenit foarte cumpătată cu aceşti bani.
Popa Nicolae:- Na... bine... Ea munceşte. Înţeleg acuma că s-a înscris la altă facultate, să înceapă altă facultate. Ar fi pe un drum.
Sorin Ovidiu Vântu :- Ă... să muncească să-şi plătească. Nu-i mai da bani. Toată povestea ei vine de la bani.
Popa Nicolae:- Extra bani nici n-am de unde, şi oricum hotărâsem să nu-i mai dau...
Sorin Ovidiu Vântu :- E, las-o în p.. mea, că i-ai dat zeci de mii, sute de mii... Lasă-mă dracului în pace. am aflat mai multe. Deci, nu-i mai da bani. Las-o să trăiască dintr-o leafă, şi-ţi garantez că în 6 luni de zile povestea asta va fi un vis urât. Mai departe.
Popa Nicolae:- Păi, na, mă... cu ăsta... acum ajungem la partea cu banii. Generalul…, ai mei...
Sorin Ovidiu Vântu :- Da. Deci ai tăi, când vrei să vină?
Popa Nicolae:- Aş fi vrut să ajungă la mine înainte de 12 decembrie, când e ziua lu' taică-miu şi face 80 de ani.
Sorin Ovidiu Vântu :- S-a făcut. Mă ocup. Mai departe.
Popa Nicolae:- Cu generalul... dă semne, e... ţi-am zis, el nu...
Sorin Ovidiu Vântu :- Da măi, trebuia să-mi dai... Băi bătrâne, trebuia să-mi dai nişte scoruri. Zi...
Popa Nicolae:- Ţi-am zis, la el, ce trebuie acuma... trebuie 43 000.
Sorin Ovidiu Vântu :- Am înţeles. Ţi-ai fixat care e suma lunară, după aia, de care ai nevoie?
Popa Nicolae:- O... suma anuală, Sorin... m-am gândit că un 200 000 ar acoperi inclusiv generalul, salariul lui lunar... anual.
Sorin Ovidiu Vântu :- Te referi la suma anuală, da?
Popa Nicolae:- Da, da, da.
Sorin Ovidiu Vântu :- S-a făcut. Deal.
Popa Nicolae:- Preferabil de primit întodeauna cam în perioada asta, ca să fie şi înainte de sărbători, să nu stau de sărbători să aştept.Sorin Ovidiu Vântu :- Bine, s-a făcut
Popa Nicolae:- Cam astea.
Sorin Ovidiu Vântu :- Bine, golănaş mic. Hai, te sărută Sorin, golane, şi încep să iau măsuri pentru toate alea.
Popa Nicolae:- OK, s-a făcut. Mersi mult.
Sorin Ovidiu Vântu :- Bine, banditule. Te pup. Pa.
Popa Nicolae:- Bine, şi eu te pup.
Sorin Ovidiu Vântu :- Pa, pa.

Niciun comentariu: