joi, 9 septembrie 2010

Stenograma 1: Convorbirea telefonica intre SOV si Nicolae Popa

"Popa Nicolae: - Hallo! Sorin Ovidiu Vântu : - Da, VIOREL.
Popa Nicolae: - Aaa! Da, salut! Ce faci?
Sorin Ovidiu Vântu : - Spune, VIOREL!
Popa Nicolae : - ...
Sorin Ovidiu Vântu : - Alo!
Popa Nicolae : - Alo, da! Stai un pic. Dormeam. Lasă-mă să-mi revin un pic. Ok! Sorin Ovidiu Vântu, întrebare: când mi-ai trimis banii pe care zici că mi i-ai trimis?
Sorin Ovidiu Vântu : - Nu pe care zic. Pe care ţi i-am trimis, bă, băiatule. Deci azi, mâine, conform calendarului, trebuie să-i ai în cont.
Popa Nicolae : - N-au ajuns şi...
Sorin Ovidiu Vântu :- Asta este. Sunt trimişi, am verificat, cel târziu mâine, dacă nu cumva chiar şi astăzi trebuie să-i ai în cont.
Popa Nicolae : - De ce te simt că eşti supărat pe mine?!
Sorin Ovidiu Vântu : - Nu sunt supărat, băi. Sunt f... în toate părţile, am un milion de treburi, sunt bombardat cu cerinţe de bani din 7.000 de direcţii. E o criză uriaşă aici, nu sunt supărat, sunt întins în toate
direcţiile, asta este tot, am şi alte treburi, nu sunt numai la dispoziţia ta. Nu pot să stau...eu sunt cu 7.000 de oameni pe cap şi tu îmi dai 5.000 de telefoane pe oră. Băi, VIO, ce-i cu tine, te-ai tâmpit? Ce-i cu tine?
Popa Nicolae: - Nu m-am tâmpit, dar înţelege că mi-e greu şi mie.
Sorin Ovidiu Vântu : - Bă, sunt de acord că ţi-e greu, dar până una-alta eu te întreţin, punct. Deci nu-mi crea o presiune mai mare decât cele pe care le am.
Popa Nicolae: - Să ştii că dacă strigi la mine, nu rezolvă absolut nimic.
Sorin Ovidiu Vântu : - Sunt nervos!
Popa Nicolae : - Şi eu pot să fiu nervos. Tu nu ştii cât de nervos pot să fiu şi eu câteodată.
Sorin Ovidiu Vântu - Ei! Distinse Popa Nicolae , ştii ceva? Enervează-te! Banii ţi i-am trimis, azi-mâine trebuie să sosească. Punct.
Popa Nicolae: - Auzi?
Sorin Ovidiu Vântu : - Te rog
Popa Nicolae: - Când mi-ai zis distinse Popa Nicolae, m-ai făcut să râd.
Sorin Ovidiu Vântu : - Poftim?
Popa catre SOV: "Sorin Ovidiu Vântu, te iubesc, tu nu ştii cât de mult te iubesc eu pe tine"
Popa Nicolae: - Eu te iubesc, mă. Când mi-ai zis distinse Popa Nicolae, m-ai făcut să râd. Sorin Ovidiu Vântu, te iubesc, tu nu ştii cât de mult te iubesc eu pe tine. Eşti aşa de tâmpit şi de... Ce dracului! Hai, mă...
Sorin Ovidiu Vântu : - Deci am grijă. Şi ceea ce spun că fac, aia şi fac.
Popa Nicolae : - Alo!
Sorin Ovidiu Vântu : - Nu mai pune chestiuni suplimentare. Băi, tu habar n-ai ce este aici. Şi în ce situaţie reală sunt.
Popa Nicolae : - Vrei să-ţi răspund cu asemenea? Tu habar n-ai ce este aici şi habar n-ai...
Sorin Ovidiu Vântu : - Ştii ceva? Îţi dau cuvântul meu că aş prefera să stai să-ţi f... tu capul aici, să mă întreţii pe mine acolo.
Popa Nicolae : - Dumnezeule, dar ştii că aş vrea să se poată întâmpla chestia asta? Aş vrea!
Sorin Ovidiu Vântu : - Bine. VIOREL, hai că suntem prea nervoşi.
Popa Nicolae : - Alo! Alo!
Sorin Ovidiu Vântu : - VIOREL, m-auzi?
Popa Nicolae: - Da, te aud.
Sorin Ovidiu Vântu : - Am un milion... Am şi alte treburi, ţi i-am trimis, bagă la cap să-ţi vină. O să chem şi pe frate-tu să-i dau şi pentru părinţii tăi. Gata! Nu mă mai f... la cap. Pa!
Popa Nicolae : - Bine, mă, nu te mai f... la cap. Te pup!
Sorin Ovidiu Vântu : - Pa!
Popa Nicolae : - Te iubesc! Alo?
Sorin Ovidiu Vântu : - Da, măi.
Popa Nicolae : - Pa!
Sorin Ovidiu Vântu : - Poftim? Alo?
Popa Nicolae : - Păi mi-ai închis sau nu mi-ai închis?
Sorin Ovidiu Vântu : - Păi nu ţi-am închis. Spune!
Popa Nicolae : - Păi ce să spun? Mi-ai zis să închidem? Hai, aştept să închizi. Închide tu!
Sorin Ovidiu Vântu : - Bine, VIOREL, te sărut, pa!
Popa Nicolae: - Pa

Niciun comentariu: