marți, 14 septembrie 2010

Testamentul Sentimental al Madalinei Manole prezentat la OTV

Petru Mircea a prezentat conţinutul integral al scrisorii lăsate de Mădălina Manole.
"Sunt o neputincioasă, o nevrednică, o complexată, am un milion de defecte şi astea mă fac să mă gândesc că trebuie să mă opresc aici! Nimeni altcineva nu e vinovat de starea mea, doar eu! Voi toţi mă iubiţi, şi mi-aţi arătat asta, mereu. Şi totuşi eu gândesc că trebuie să mă opresc aici cu viaţa! Mi-a dăruit Dumnezeu cel mai frumos şi curat suflet din lume, Puiu al meu, cel mai mare şi minunat dar, copilaşul nostru; cei mai buni şi sacrificaţi părinţi din lume, frate drag, nepoţi dragi, rude, prieteni, atâta lume cu suflet curat în jurul meu. Nu le merit, nu ştiu ce să fac, să am gijă de ele, cum să am grijă de ele, cum să le fiu de folos. Sunt de neiertat, mă gândesc la voi toţi, dar şi la ce să fac să nu mai fiu. Pui mic să rămână o perioadă la Botoşani, cu mama şi tata. Poate mă va ierta, mai târziu! Când va fi mare!", scria Mădălina Manole în scrisoare.
De asemenea, artista îşi mai dorea ca soţul ei, Petru Mircea, să aibă grijă de copilul lor şi să rămână bani pentru el. "Şi ai mei scumpi să ma ierte, atât pot să gândesc, am ajuns aici numai din vina mea! Şi să-l iubească mult pe Puiu, rămâne sufletul meu. Pentru tot ce a făcut pentru mine, pentru sufletul lui. Vinde tot ce se poate vinde, casa, orice, teren, dar vreau să rămână bani pentru pui mic (şcoli) şi ... pentru Mihăiţă, Marian, Mihaela....", îşi încheie artista scrisoarea. Totodată, în scrisoare artista mai scrie: "Nu mă judecaţi şi nu vă judecaţi, dragii mei părinţi şi dragul meu frate. Vă implor. De dragul copilului meu şi al lui Mihăiţă".

Niciun comentariu: